Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 20 marca 2012

L'BIOTICA REGENERUJĄCY KREM DO RZĘS

Drogie Panie!


Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moje zdanie na temat regenerującego kremu do rzęs z L'biotica.


Zapewne wiecie, że nasze rzęsy, podobnie jak skóra, włosy i paznokcie narażone są w znacznym stopniu na działanie szkodliwych czynników zewnętrznych przez co stają się kruche i łamliwe.





Testowałam już wiele odżywek do rzęs, jednak żadna nie spełniała moich oczekiwań...długo szukałam czegoś dla siebie, aż w końcu trafiłam na regenerujący krem do rzęs. 
W mojej ulubionej drogerii udało mi się dokonać zakupu w promocyjnej cenie :):):)



Według producenta krem został opracowany, by odżywiać i odnawiać nasze rzęsy, tak aby były naturalnie piękne.

 


Swojego kremu używam od ok.dwóch miesięcy (czyli zgodnie z zaleceniem producenta), każdego dnia wieczorem nakładam krem (który w moim odczuciu konsystencją przypomina lekko tłustawą maść) u nasady rzęs (dzięki temu, że tubka posiada aplikator nie mam z tym żadnego problemu), dodatkowo rozprowadzam kosmetyk po całej ich długości...tak więc aplikacja jest szybka i wygodna :) Rano natomiast przed przystąpieniem do makijażu usuwam pozostałości płatkiem kosmetycznym nasączonym płynem micelarnym.
Czy rzeczywiście rzęsy urosły??? Hmmm...nie mierzyłam ich przed rozpoczęciem kuracji, jednak mogę z czystym sumieniem stwierdzić, że na pewno są mocniejsze i nie wypadają tak natrętnie jak  wcześniej. Dodatkowo zaznaczę, że na tak wypielęgnowanych rzęsach tusz utrzymuje się dłużej i nie kruszy się powodując nieestetycznego "czarnego łupieżu" pod okiem ;p

Na sam koniec muszę dodać, że krem jest bardzo, bardzo wydajny! Po 60 dniach stosowania dotarłam do połowy tubki więc za to stawiam wielki PLUS. :)


skład: Olejek rycynowy, parafina, wyciąg z palmy sabalowej, olejek z orzechów makadamia, olejek jojoba, pantenol.


Cena ok.14zł za 10ml


Oczywiście czekamy na wasze opinie w komentarzach ;)



 :*

3 komentarze:

  1. Przetestowany po przedluzaniu rzes i sa efekty. Rzesy wzmocnione i zageszczone. Produkt godny polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super! czesto w drogeriach superpharm jest w dobrej promocji 2 za 1 ;) polecam

    OdpowiedzUsuń